Star Parker*
Në gusht të vitit 1790, Presidenti George Washington vizitoi Rhode Island, i cili disa muaj më parë kishte ratifikuar Kushtetutën e SHBA.
Midis atyre që mirëpritën presidentin e ri ishte Kongregacioni Hebraik i Rhode Island, i themeluar në vitin 1763. Tani i njohur si Sinagoga Touro, ajo është sinagoga më e vjetër në vend.
Përfaqësuesi i sinagogës i shkroi presidentit, duke shprehur mirënjohje që hebrenjtë në Rhode Island, në Shtetet e Bashkuara të sapoformuara të Amerikës, jetonin, ndryshe nga bashkëfetarët e tyre në pjesë të tjera të botës, me “të drejta të paçmueshme si qytetarë të lirë”.
Uashingtoni i shkroi kongregacionit: “Fëmijët e brezit të Abrahamit, që banojnë në këtë tokë, të vazhdojnë të meritojnë dhe gëzojnë vullnetin e mirë të banorëve të tjerë; ndërsa secili do të ulet i sigurt nën hardhinë dhe fikun e vet, dhe askush nuk do ta trembë”.
Pak më shumë se një vit më vonë, garantimi i lirisë fetare do të përfshihej zyrtarisht në Kushtetutë me ratifikimin e Ligjit të të Drejtave, duke përfshirë Amendamentin e Parë duke thënë: “Kongresi nuk do të bëjë asnjë ligj që respekton themelimin e fesë ose ndalon ushtrimi i lirë i saj.”
Tani, në një goditje të trishtuar ironie, liria fetare e hebrenjve vëzhgues po kërcënohet jo nga “banorët e tjerë”, por nga vetë bashkëfetarët e tyre.
Universiteti Yeshiva, i vetmi universitet hebre ortodoks i vendit, është paditur nga studentët homoseksualë të Universitetit Yeshiva për refuzimin e sanksionimit të një klubi LGBTQ.
Një gjykatë e shtetit të Nju Jorkut vendosi në favor të studentëve dhe tani Universitetit Yeshiva i është dhënë një tjetër pengesë nga Gjykata e Lartë. Supremes, të cilëve Universiteti Yeshiva u apeloi, refuzuan të bllokojnë vendimin e gjykatës shtetërore që kërkon që universiteti të lejojë klubin LGBTQ të funksionojë.
Pozicioni i Universitetit Yeshiva është i qartë. Tevrati – pesë librat e Moisiut – ndalon në mënyrë eksplicite sjelljen homoseksuale. Të pranosh zyrtarisht klubin LGBTQ si pjesë e universitetit do të ishte mohimi dhe minimi i vetë misionit dhe identitetit të universitetit.
Liria fetare është një pjesë integrale e identitetit amerikan.
Historikisht, persekutimi fetar erdhi nga ata të feve të tjera.
Por sot kemi një fenomen të ri.
Kërcënimi për fenë nuk vjen nga ata që adhurojnë perëndi të tjera. Kërcënimi vjen nga ata që nuk adhurojnë asnjë zot dhe refuzojnë të pranojnë të krishterët dhe hebrenjtë të praktikojnë fenë e tyre siç mësohet në shkrimet e tyre të shenjta.
Një intervistë me një nga studentët homoseksualë e bën të qartë se çfarë po ndodh. Ajo sfidon që judaizmi në fakt e ndalon homoseksualitetin.
Por ndalimi në Tevrat është absolutisht i qartë dhe i qartë.
Të pranosh atë dhe argumentin e saj do të thotë të kërkosh që Universiteti Yeshiva të mohojë vetë ekzistencën e tij.
Si arriti Universiteti Yeshiva në këtë situatë? Ndërsa kërkoja në google për informacione mbi këtë histori, u bë e qartë se çështja me homoseksualët në kampusin e Universitetit Yeshiva ka vazhduar prej vitesh.
Klubi LGBTQ që tani kërkon sanksione zyrtare ka funksionuar në mënyrë joformale.
A mundet që Universiteti Yeshiva të mos ketë qenë mjaftueshëm i qartë dhe agresiv se ku qëndrojnë për këtë çështje dhe kjo mungesë qartësie ka çuar në këtë situatë shkatërruese?
Mendoj se është koha që organizatat fetare të ndalojnë së frikësuari nga kërcënimet nga ata, axhenda e vërtetë e të cilëve është të shkatërrojnë atë që përfaqësojnë.
Sigurisht, Amerika duhet të qëndrojë e fortë si një shoqëri e lirë. Çdokush duhet të jetë në gjendje të jetojë ashtu siç dëshiron.
Por amerikanët e besimit duhet të jenë krenarë dhe të qartë për parimet e fesë së tyre dhe të kundërshtojnë në mënyrë agresive ata që përdorin titullin e tolerancës si një pretekst për të minuar dhe shkatërruar parimet e shkrimeve të shenjta.
Le të zgjohemi se liria fetare nuk do të thotë asgjë nëse feja nuk do të thotë asgjë.
Tashmë po e shohim kombin tonë të shpërthejë ndërsa parimet tona të shenjta kaq thelbësore për jetën dalin nga dritarja. Ata që ende jetojnë sipas këtyre parimeve duhet të qëndrojnë të fortë dhe të palëkundur ndaj atyre që duan t’i shkatërrojnë ato.
*Star Parker është themeluesja dhe presidentja e Qendrës për Rinovimin Urban dhe Edukimin (CURE) dhe prezantuesja e emisionit të ri të lajmeve javore “Cure America with Star Parker”.